Tuesday, August 4, 2009

BYE BYE JEFFERY


Sabtu lepas .. Jeffery telah aku pulang kan kat tuan dia... hihihihihi.... selamat menjaga lah yek ika.. nanti ko update lah cerite si jeffery tu kat blog ko yek....

Tapi.... RINDU la pulakkkkkkkk..... camno ni??? biase balik kerje aku mengadap dia.. kopek kan kuaci untuk dia.... bila aku panggil nama dia... dia akan jengok ikut tingkap kecik rumah dia tu... sebab dia tau kalau aku panggil dapat makanan... hihihihi... tak pe la.. ko jaga la ika... kot ko cuti semester sok ko antar balik si hamster tu kat aku yek... kira-kira cam summer camp la ni ... wakakaka ....

6 comments:

Kaleidoscope said...

bye bye jeffery...uhuhu..

Lady Hannah said...

me too miz jeffrey.anyah ko tahu jeffrey kenal aku lebih dr tuan dia.camno tu?aku sejak dia dtg mmg rajin main2 n pegang2 dgn dia sob..sob..

Kaleidoscope said...

I guess everybody misses jeffrey so much..uhuhu. Dekna, aku rasa jeffrey tuh dah sebati air tangan ko..kekekek.

Farah said...

hukk hukkk

memang rindu lah korang.... bila balik tengok tenpat letak kandang dia .. cam alamak .. tak leh nak sakat hewan tu lagi.. hukk hukkkk

cikwan said...

alaaaa...jeff dh xde ke kak..windu laa nk tgk jeff kt sini lagi..nnati jeff besar tepek gambau baru yer..
\

adikmanje@ellyazarmilia said...

alahai...siannya Jeffery...pindah umah lagi...