Tuesday, August 25, 2009

SEORANG AKU

adalah sangat tidak sihat ... tapi aku masih berpuasa... tekak rasa panas cam nak terbakar.. kalau aku naga dah leh terkuar api dah dari mulut ni....
*
*
patut nye dapat MC hari ni ... tapi kerana ade tender nak close esok .. terpaksalah gagahkan diri datang jugak opis ...
*
*
tapi sehingga saat ini... aku tak tahan dahhhhhhhhhhhhh... uuuwaaaaaaaa... kepala berat .. tekak sakit... muka dah rasa cam bengkak.. badan sakit-sakit.... tapi jangan risau.. ak dah wat test influanza A .. test ikut lubang idung ... sakit ooo doktor cucuk lubang idung aku sampai rasa kat mata... cocok guna kapas panjang cam kapas korek tinge tu... cam CSI pun ade gak .. ahakkk...meleleh air mata aku tadik... dah result nye adalah negative.. cume human flu biase jek... alhamdulillahhhh.... aku dalah disuruh rest in bed .. tido dan tido dan tido.....tapi.. aku masih di opis
*
*
doa kan aku cepat sihat... dan semoga aku leh pose penuh hari ni.... masih bertahan setakat pukul 2:43pm

6 comments:

Kaleidoscope said...

lorr..siannya kak farah...bahana demam balik dari jakarta ni kak...take ur medication properly....sok sure elok..aminn

Farah said...

alhamdulillaaaaaaaahh

dapat puase penuh... walau pun rasa separuh nak mati ... lembik tak larat...

cikwan said...

kak farahhhh..bangun sahurrrrrrrrrrrr....pOser ke tak tu arini? mOga cepat sembuh
\

Lady Hannah said...

semoga recover cepat.nanti boleh gi cari beads kat jln TAR sama2...ngeh...ngeh...ngeh...

p/s - ko dah buat ker air minum yg aku suruh tu???baik ko buat kalau nak elok cepat

Adrina Adi said...

kak far, udah sihat ke? skrg tinggal ariq jer yg batuk teruk.

get well soon.

suruh cik jeman kasi mc. kalau tak, kak far pecat dia... boleh? hehehehe

Farah said...

dekna ... TQ.. apple dah beli tapi lom sempat nak buat..

ed... musim demam la kot sekarang ni.. akak pun batuk ni .. sampai sakit dada... hukk hukkk... sebelum akak pecat dia .. cik jeman dah campak akak dari tingkat 2 tu ke bawah