Friday, August 21, 2009

PENGEMBARAAN GENG VAN SEKOLAH - PART 12

sambungan ....

lepas di chimbaduyut ... kami ke Kilang Kek Amanda ... kat mane aku tak tahu name tempat tu ... tah jalan mane tah dia angkut kita orang .. tau-tau jek dah sampai... ahakkkk







harga brownies kat sini ikut perasa ... kalau yang plain biasa tu harga nye Rp. 22,000 dan kalau nak yang ade cheese dalam Rp. 33,000 rasanye la... tapi sedappppp... aku beli 3 perasa mable, biasa dan cappucino ...

lepas sejam .. dalam kul 12:45 pm ... pak supir ajak kita orang gi makan dulu sebelum bertolak ke jakarta... kali ni pak supir bawak kita orang makan nasik padang kat Restoran Serdahana... besar restoran ni.. sebelum masuk mak (along) dah pesan kalau tak nak makan jangan sentuh lauk-pauk atas meja tu .. nanti kena bayar... orait makkk... maklum.. ni first time aku pekena nasik padang ... kat malaysia pun aku tak pernah makan nasik padang tau... kuno tak kuno lah aku ni kan... wakakakakaka


depan kedai.. minang kabau bumbung nye


siap ade delivery service .. "sebeng five-five tu pai tu paiiii... special deliveryyyy"



sepanjang-panjang meje penuh ngan lauk pauk... tapi aku paling suka sambal hijau dia .. sedapppp

lepas makan... off to Jakarta.... selamat tinggal Bandung ... insyallahhh ... kita akan bertemu lagi... kalau umur ku panjang ...

bersambung....

6 comments:

Adrina Adi said...

adoii kak far. bilo nak habis ni.. ekekek...

tak sabor tunggu ending. nak tau berat beg kak far. lepas ke tak lepas naik flight. hihi

Kaleidoscope said...

aku risau gak ed..kang hari senin dah posa, nak tunggu ending, kang kot ada gambau2 makanan, kantoi lak kang..miahahahah...

Adrina Adi said...

khedir,

betui betui betui...

ekeke

Farah said...

wakakakakakaka .. hadoiyai sakit pewut aku ketawa

sabarrrrr... sabaaaaaaarrrr... ni haaa PC opis ni kehazaban... amat payah nak upload gambar....

Farah said...

korang ...

akak dah janji ngan geng van sekolah .. nak tulis detail dalam blog... sebagai rujukkan masa hadapan .. wakakaka .. buleh???

ZM said...

nice entry...along belum ada peluang nak buat entry lagi..P1 W1max aku buat hal pulak..Ada chance kena maki dengan aku ni...

Nantilah bila ada kesempatan akan ku buat cerita travelling kita yang best itu...

Kpd mereka yg telah menge'tag'kan aku, sila tunggu jugak ye...

Kesihatan akak kurang memuaskan sejak balik dr Jakarta ni...Dah baik demam dtg pulak penyakit lain iaitu salah makan ubat...Habis satu badan meruam macam orang kena campak...Still no progress although I have taken a jab this morning...Hopefully by Monday i will be alright ye!!!