Saturday, August 8, 2009

BORING .....

Boring tol hari ni... dok sorang-sorang kat rumah... encik suami ade PTD test hari ni.. doa-doa jek la yang terbaik... masa dia call aku tadik cite-cite pasal soklan pengetahuan am dia... setakat ni salah belaka jawapan dia... waddduhhhhhhhhhhh hazab sungguh.... tak pe la.. kalau fail cuba lagi lain kali
*
*
aku tengah sibuk menganti pose yang aku rasa aku dah abis ganti time bulan syawal dulu... tapi aku tak confirm .. sebab table calender aku last year dah ilang... dan aku lak tak catit kat lam diari atau kat mane-mane... aku rasa macam dah ganti.. tapi tiba-tiba rasa was-was pulak... memory aku dah rosak lah lately ni..... so nak tak nak aku ganti jugak la... tak pe lah terlebih ganti .. janji jangan kurang kan.... soooo... petang ni nak berbuka ape yek??? aku kalau pose menu yang paling aku suka waktu berbuka ialah cekodok ikan bilis ngan sardin... heaven nyeeeeeeee.... makanye petang ni cekodok ngan sambal sardin lah menjadi jamuan berbuka pose aku .. ahakkkkk... mesti encik suami akan wat muka sardin sebab sepangjang 5 hari aku berpuase ni dah 3 kali aku wat cekodok...pedulikkk ...
*
*
ok lahhh.. selamat berhujung minggu ... selamat berbuka untuk yang puasa ganti atau pose sunat sa'aban .... 2 days to go....

8 comments:

Adrina Adi said...

selamat mengganti puasa.

ed tahun lepas full marked. so takde ganti.

ZM said...

Me turn next week ganti puasa..ini lah akibatnya kalau tak nak ganti awal-awal..Dah last minutes jadi kelang kelibut....padan muko den

Lady Hannah said...

aku dah selamat menganti posa.sebelum bulan rejab lagi + siap posa bulan rejab.tang bulan syaaban ada malas skit ;p

Farah said...

ed.... tahun lepas full marks... tahun ni full marks lagi.. baguss. bagus .. cemerlang

Farah said...

dekna+along...

tu lah aku rasa aku dah ganti masa bulan pose.. tapi aku tak jumpa kat mane akt tulis menda tu... tak pe lah.. aku ganti jek... sib baik aku check sebelum bulan ramadhan .. kalau tak tak pasal2 kena bayar fidiyah

Adrina Adi said...

kak far,
u've been tag! kalau rajin buat ok. malas pun kena buat jgk. hihi

cikwan said...

kak..kirim salam jeffery..winduuuuuu

Farah said...

ed.. nanti akak jawab tag yek...
tungggu

cah... baru pagi tadik akak dok video call ngan jepri