Friday, August 28, 2009

BELIEVE THE UNBELIEVABLE

"Like I always say, to dream, believe the unbelievable and never take no for an answer" - Dato' Sri Tony Fernandes

Kata-kata mutiara ini aku petik dari salah satu majalah dalam flight AirAsia ke Jakarta hari tu... eeemmm kekadang kita kena ambik kata-kata motivasi orang lain untuk memotivasikan diri kita sendiri... mari lah kita ambik kata-kata Dato' Sri Tony Fernandes untuk memajukan diri kita seperti beliau....

memang aku akui kerana kata-kata Dato' Sri ini jugak lah aku buleh naik kapal terbang yang mane semasa aku kecik dulu tak pernah terfikir dan terlintas untuk naik kapal terbang ni .. maklum aku bukan dari golongan berada.. jadik mak ngan pak aku tak mungkin buleh bawak kami adik beradik melancung guna perkhidmatan kapal terbang ... but not.. everything is not imposible... aku dah beberape kali mengunakan perkhidmatan AirAsia dan separuh dari itu aku beli tiketnye semasa AirAsia buat tawaran tambang percuma (free seat) ... pergi balik hari pun ade jugak guna tambang percuma ni ...

jadi untuk berjaya marilah same-same kita contohi dan ikuti orang yang telah berjaya... thank you dato' sri tony kerana merealisasikan impian ku ...




nota bulu kaki:
apesal lak aku jadik pakar motivasi lepas baik dari demam ni yek???... wakakakakaka

1 comment:

Kaleidoscope said...

i likeedddd.....ur thoughts have been driven by Tony Fernandez!!