Monday, August 10, 2009

TAGGED FROM ADRINA



  • Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

  • Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

  • Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

  • Paste the award badge in your sidebar

ni aku dapat tag dari Adrina ... hadoiyaiii Ed .... puji melampau nampak nye... nanti akak belanje nasik lemak kubur... ingat lagi tak nasik lemak kubur???... wakakakaka.... First time kena tag ... selama ni masa kat multiply kena tag tak penah nye nak response... ahakkk ... sangat sombong kan ... so ... jom kita jawab ..



Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.



  1. Nama dia sedap dan aku berangan kalau ade anak girl nak boh nama Adrina.. Adriana ke... ahakkkk... tapi hingga ke hari ini adalah sangat hampeh... wakakakaka ....

  2. Ayah dia Dato' Adi yang berasal dari kodiang, Kedah ... dan mak dia Datin Aminah from Kota Bahru, Kelantan ... Hubby dia pun Kota Bahru, Kelantan ...

  3. First time kenal masa satu office kat Ampang... masa tu bila boss cakap anak kawan dia nak masuk kerje aku dah cam cuak .. dalam pale aku cakap budak ni mesti kerek ni.. maklum kerje ngan kawan ayah sendiri yang dah kenal lama... tambahan pulak anak orang kaya kan .. punye la aku get prepare kaw-kaw masa dia nak masuk opis tu... kalau dia kerek aku nak sekeh seketul wakakaka (tidak leee) .... kelakar... sekaliiiiiiiiii.... adalah sangat berlawanan dengan ape yang ade lam kepale otak aku.... don't judge the book by it's cover yek kekawan ..

  4. Soft-spoken, humble, baik sangat dan chomel tapi cian dia ade asma... hukk hukkkk....

  5. Tulisan dia cantik dan sangat kemas walaupun dia seorang lefthanded yek ..... very the aku admire ... sampai suatu ketika aku siap beli pen yang dia suka pakai.. tapi harem nye jadik... wakakakaka


Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.


  1. Aku suka makan tapi aku takut gemuk .. pada hakikat nye aku memang gemuk ..tapi masa aku kecik2 dulu aku sangat skinny...


  2. Aku takut ulat, ulat bulu, ulat beluncas.... ape-ape ajek la yang sewaktu dengan nyee.. eee... sebut pun meremang-remang dah ni.... tu sebab aku tak kan buang sampah kat tong sampah ... dan aku tak akan pergi taman rama-rama
  3. Aku suka semua bentuk seni .. crafts, arts, musics

  4. Aku suka tengok black and white movie .. bukan hanye cerite P.Ramlee .. ape-ape jek cerite lama aku leh layan....

  5. Aku suka layan musik klasik ... keroncong ... ghazal.... gamelan ... inang... joget (jangan gelak - tapi aku pun nak gelak wakakakakaa)

  6. Aku suka kerje-kerje meng iron... bedsheet pun aku iron.. mak aku cakap "kenape la ko susah kan diri??"

  7. Aku tak suka melipat baju-bajan .... tu sebab sebelum bertimbun aku cepat lipat... kalau takkkk .. alamat korek-korekkk-korekkkk carik sepender ... wakakakaka

  8. Aku suka blog hoping... suka baca cerite-cerite kisah hidup orang ... tapi hanye berani jadik silence reader

  9. Aku suka main game... aku ade PS2 tapi game-game aku sangat la relax santai .... cam brick game... sim city ....

  10. Aku lekas naik angin (pemarah).... cakap-cakap-cakaaapppp kuat-kuat marah-marah-marah.... pastu menyesal sampai rasa kat hujung hattttii ... rasa bersalah sampai bawak dalam mimpi

Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

sape pulak aku nak tag ni yek????


  1. Khedir - kelakar, kenal kat opis jugak... dah macam adik aku jugak dia ni

  2. Dekna - adik aku laaaaaa

  3. Ika - adik aku lagi...

  4. Kak Nita - tinggal di K.T... mane dia menghilang seminggu ni.... tak sihat ke .. risau lak aku

  5. sesiape

  6. aje

  7. yang

  8. rajin

  9. nak

  10. buat

hihihihihihihi.... ok lah tu kaaaaaaaaaaaaannnn ......................

3 comments:

Kaleidoscope said...

oopss...i've been tagged?kekek..ok kak farah. demi kak farah, nanti saya siapkan:D

Farah said...

ko mesti buat dir... kalau takkk... akak babapppp


wakakakakakaka

Adrina Adi said...

kak far,

mmg sporting habis. lor, kak farah gemuk ke? rasanya tak la. big size jer, plus perut kak far kempis laa. i jeles u...

hepp.. my parents bukan olang kaya. kaya budi bahasa yer.. :P