Tuesday, July 14, 2009

TRANSFORMER JADI UDANG

dengan bangga nye... encik suami ajak gi jejalan di hari ahad.... hadoiyai .. rasa nak pengsan yek kekawan... korang kena tahu yang encik suami aku yang terchinta ni amat payah untuk pergi jejalan dihari ahad yek.. sebab bagi dia hari ahad ialah hari rehat sedonia... tak paham sungguh tau.. aku tak kisah... ahad ke isnin ke selasa ke malah hari khamis pun aku rajin jek gi ke mane-mane... kecuali kalau aku penat sangat ....


aku apa lagi lah kan... orang dah ajak .. pucuk dicita ulam mendatang... hajat hati nak melayan transformer .. dan hajat nak gi sunway pyramid lak tu... tak sedar-sedar diri... nak gi tempat yang dah tentu nye ramai orang... kita orang bertolak dari rumah awal tau hendak menyampaikan ke sunway pyramid yang sejengkal tu .. wakakaka... kul 10 hokey... kedai pun baru nak bukak agak nye....

sampai sunway... nak masuk parking pun dah beratur dah.. emm.. tu baru kul 10:20 camgitu... parking pun dah hampir penuh ..... dah parking gi lah terus ke cinema tu ... ha ko... punya lah ramai manusia .. bayangkan line dah jadik uruf 'W'double 'WW' ... morning show dah sikit sebab kat screen tu dah tulis 'FEW' .. huk hukkk.. aku cakap kat encik suami layan yang petang punye la.. dia tak nak.. mudah sangat terpeleot encik suami ni tau.. dia kata petang kang dia nak tido... eeemmmm... mencik tau...

so makanye CANCELLED yek tengok transformer tu.... aku cakap alang-alang sampai aku nak jalan-jalan JJ duluk.. sib baik encik suami kata ok .. kalau tak .. harus aku suruh jek dia balik dulu nanti aku ambik teksi...


pastu lunch encik suami cakap tak dapat tengok transformer dia kata moh kita layan udang... wowwwwwww... baik punyeeee... i lioke hokey.. sangat-sangat teringin sebab dah lama tak makan kat Bubba Shrimp ni ... alhamdulillah...


laki bini mengedik nak bergambau... jangan muntah everybody



aku ordered Bubba baked seafood rice .. camgitu lah bunyik nye.... berasaskan nasik la gitu ... lazattttttttt ... air-blueberry smoothy ke ape tah aku lupa lah name nye...


Encik suami - Bourban street barumundi .. udang sangat mewah dalam makanan ini tau... air pulak .. ala-ala mango gitu....



teringin nak order dessert ... tapi tersangat laaaa kenyang nyeeeeee .. lain kali lah pulak



sebelum balik tu ... encik suami berangan nak jadik Forrest Gump ...


balik rumah dah dekat kul 2 ptg... kenyang makan udang terus membawa ke tido petang yekk .. langsung tak mengiron baju.... eemmm... malam nanti la kalau rajin

tu lah kisah Transformer kami bertukau jadik udang ..... tak pe lah .. janji aku kenyang ... alhamdulillahhh

3 comments:

zalykha mohd said...

nyum2..
bubba shrimp gum yg sodap..
wei..
aku tringin nk mkn..
tp mahal laa pulok..
haha

Farah said...

teringin yekk

suruh encik parid belanje.. dan jangan lupa belanje aku sekali

Adrina Adi said...

kak far, sedapnya. mahai tak makan kat situ?

nnt leh la ed banjer, eh bukan, kak far banjer ed satu family (termasuk tok nenek, mak pak sedara yada yada)

muehehehe...