Thursday, July 30, 2009

DAH PENGSAN!!!!

Ni aksi lagak ngeri si Jeffery ... lepas dia giat main roda impian a.k.a excercise dia naik nak masuk rumah dia .. terus pengsan... amat lah kelakar... ngan tangan dia teruntai ke bawah camgitu.. amat lah chomel... (sila jangan meluat bila aku puji hewan belaan aku yek)

penat nye sampai pengsan


gemuk nye kan ... rasa nak gigit2 jek dia
tangan dia teruntai-untai camgitu.... chomeeeeeeeelllllll.....

sekarang aktiviti dia banyak lam rumah kuning dia tu... tido situ makan situ .... abis sume makanan dia bawak masuk lam rumah tu sampai setimbun aku tengok sampah sarap lam tu... jangan tak tahu "big business" pun buat lam rumah tu jugak...

sekarang dia dah pandai sikit .. bila aku panggil dia ngan nama dia ... dia akan jengok ikut tingkat kecik rumah dia tu.. so chomellll....

9 comments:

Lady Hannah said...

aaa...kelakar rupe dia penat.mcm komunis surrender!!!

Farah said...

wakakakaka...

kan.. kan.. kepenatan kaedah nye... asyik main roda impian

ZM said...

Jeffery : (Dalam hati)...kalaulah ada bini boleh jugak suruh picit-picit badan aku yang dah lenguh-lenguh ni...

Farah said...

motif nye ko nak suruh aku carik bini untuk dia yek??? wakakakakaka


maap .. permintaan anda tidak di layan

Kaleidoscope said...

kekekek...comel sgt:) kekdahnya menatang tuh memang species yg makan - berak - exercise - tidur kan?

p/s tgh merasionalkan diri ni kak farah, kalau kucingkan leh gak dibuat bantal tidur. Yg hak kecik2 ni? kekekek...

Farah said...

dir ... yg kecik2 ni kita wat lap ketiak dah lah kan.. wakakakakaka

zalykha mohd said...

hahaha...
aduh...
comel nye ko nie jeffry...
x jadi aku nk mara bdk nie...
nie yg buat aku x sabar2 nk amik bd nie...
hehe...
thanx anyah sbb tlg jaga bdk nakal ini ;)

Adrina Adi said...

gemuknya dia... grill pun sodap ni...


gurau jer jepri.. kang sakit jiwa plak..

Farah said...

ed ...

jom kita grill dia... wakakakaka