Thursday, July 23, 2009

HADIAH UNTUK ......

Sejak Jeffery berjaya bolos hari tu... dia dah tak berape ceria dah... asyik tido jek.. pastu bila aku panggil .. dia akan kuarkan satu sound yg macam .. macam ape yek.. cam endah tak endah lah gitu.. pandai majuk jugak binatang ni kan... so aku kasik tau ika yang anak dia majuk .... ika kata dia nak kawin kan jeffery kalau dia berpanjang-panjangan majuk... waaahhh.. nanti beranak sape nak jaga??? jawab sikit

so .. lepas kerje semalam kitaorang pujuk encik suami ajak dia gi jejalan kat Ikano ..... in return aku janji belanje dia meatball kat Ikea ..dia setuju... encik suami kalau bab makan laju jek.. wakakakak.... mampus kalau dia tau aku kutuk dia..

maka .. kami telah membeli kan si Jeffery menda kat bawah ni.... hiiiihiihihihi



eeemmm.. aku pulak yg tak sabar-sabar nak kasik menda ni kat jeffery... ahakkk....

4 comments:

Adrina Adi said...

baik hati sungguh... tp betul la ckp ika, ntah2 dia lonely kot...

Farah said...

ed... kitarang beli umah besau untuk jeffery...

ingat nak carik kan dia couple.. tapi ... huk hukkk... takut dia beranak pulak... akak dah tak nak bela sepisis nakal cam dia ni...

Adrina Adi said...

pehtu, apa guna rumah besar tp takde 'suri' nya... chewahh..

jepri,
i'm on ur side... hihi

Kaleidoscope said...

makin besau kandang, makin renyah lah nak mengemasnya kak farah. kekek..itu kejer sapa mengemas everyday tuh?kekeke...