Thursday, July 2, 2009

KONSERT EKSKLUSIF SATU II

kat lobi Istana Budaya tu ade lah buat pameran koleksi baju-baju Dato' Siti Nurhaliza ... dan sempat lah jugak aku snap beberape keping gambar sebelum kamera compact tu padam ... hadoiyai... nyesal tak bawak kamera besar tau... aku tengok ade orang bawak kamera tu selain dari reporter laa

ni antara koleksi baju-baju nye dan orang ramai kusyuk baca details pasal baju-baju tu


Baju ni Tok Ti pakai waktu buat show konsert untuk Sudirman kat IB


Baju-baju ni waktu Tok ti perform kat Royal Albert Hall, Londan



"sayangi daku .. peluk lah daku" .. wakakaka... menyampah tol aku ngan lagu tu .. ni pulak baju kahwin dia dan time tu dia nyanyi lagu tu .. lagu yang aku tak suka tu...


baju yang ni dengan bawah ni ialah baju yang dia pakai time malam anugerah sometihing2 la... aku tak hingat .... sorry




Baju kurung kaler oren ni ialah baju yang dia pakai waktu buat pengumuman nak kawin ngan Tok K


Baju kaler itam tu ialah baju yang dia pakai time Grammy Award ... camgitu laa.... dan baju-baju lain tu aku tak hingat... memory lost jugak lah aku ni....




tak lama lepas tu ... kamera aku pun out of order ... dan aku pun angkat kaki balikkkk .... sekian.....

6 comments:

Anonymous said...

TQ for the concert review. kekeke..Tak dapek poei, dapek baco pun jadiklah :P

- Mr. Anon -

Farah said...

tu pun lambat encik anon

sorry laa.. hakak ko ni terlebih bz lak minggu ni .. sebab encik boss nak berchoti gi mancing

zalykha mohd said...

beshnye baju2 die...
tp part ko comment baju sygi daku tu x bley blaa tul..
wakakakaka

Farah said...

ko nak aku nyanyi full version ke... ????

hadoiyai tak buleh blah hokey lagu tu....

zalykha mohd said...

biar aku nyanyi kn version aku...
"sygi emakkkkk,cium lah emakkk"
wakakakaka

Farah said...

wakakaka....

hadoiyai .. aku tahu ko nyanyi lagu untukkkk.... dexter... wakakakaka