Saturday, December 11, 2010

WEDDING RAIHANAH ANAK KAK ANI

hari ni 11.12.2010 - moh ke Bangi... hari ni anak sepupu aku, kak ani kawin... makan free wehhh sape tak nak kan... moh la tengok gambar ... malas nak cite..


berseri-seri ana hari ni ... aku suke kaler baju dia ... pink tidak purple pun tidak... entah kaler ape pun aku tak tahu



pelamin pun cantik bangat ... majlis nye simple jek tapi banyak menda yang cantik



make-up pun cantik...

last but not least ... family photo.... smile everyone... mule nye nak gambar adik beradik jek.. tak sangka pulak kat belakang tu ramai pulak yg posing... tapi mak sukeeeeeeeeeee


anak-anak haji Mohamad... semua bentuk ade... bulat lonjong persegi... hahahahah

balik tu aku ngan along kena migrain tahap dewa... sebabnye masa kenduri kat sini kitorang terpaksa berborak menjerit-jerit... sebabnye DJ yg jaga lagi-lagu tu leh over acting pulak... dibuatnye kenduri kawin tu cam funfair.. punye la kuat sampai nak beborak pun susah .. terjerit2 bercakap... nak jek aku ketuk kepala DJ perasan nak mampus tu... buleh pulak dia interprame tiap every part of the song yg dia putarkan tu... yeeee... sampai ke saat ni kalau aku ingat2 kan balik geram ngetip gigi aku tau....

peringatan untuk DJ-DJ orang kawin yang lain... tolong lah hormat majlis orang ... kebanyakan yang datang majlis orang kawin ni orang tua-tua.. dorang tu suke berborak tanye kabar each other... tolong lah agak-agak volume radio anda yekk.... sile bertimbang rase... hadoiyaii... emosi terlebih dah aku ni...



No comments: