Tuesday, December 28, 2010

JEJALAN GENTING - CABLE CAR

sampai station darah gemuruh aku dah sampai... hadoiyaiii.... aku sebenarnye takut tinggi... camne nak naik cable car ni... masa beratur tu abuat-buat berani ... sib baik barisan panjang .. kalau tak ade yang aku lepas kan beberape group dulu naik cable car tu ... pastu bile dah overcome baru aku naik kot...

orang lain happy jek ... aku tak cakap ngan sesape pun aku tak berani ... hihihih.. kang kena gelak kang...

along tengah happy berator.. dia pun penakut jugakkk...


Gambar-gambar ni encik suami yang ambik ...


camno keadaan aku dalam cable car tu ......



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*

camni la keadaan aku .... yang berbungkus bangkas .. duduk diantara encik suami dan adam

elok jek cable car tu berlepas.. terus aku tutp muka aku ngan jaket jean tu ... tak berani bukak beb... takut panic attack ... kang aku terjun kang.. sape yang susah.. ahahahahaha.... gelak.. gelak laaa.. aku halalkan... bukan korang jek gelak kan aku ... seisi perut cable car tu dah gelak kan aku dah... sampur cable car kat depan tu pun gelak kan aku tau.. itu kata encik suami la... hihihihihi.. aku mane nampak dah bertutup litup berbungkus bangkas camgitu kan... dalam ati berdoa mintak-mintak selamat sampai...

kat tengah jalan tu ade angin lintang pulak... bebudak tu bekamain gumbira bersorak sorai .. aku lak menjerit-jerit suruh dorang duduk... uuuwwaaaaa... tobatttttttt
p/s nak balik kang camno lak ni....

No comments: