Monday, December 6, 2010

REUNION SKA

hari ni 5/12/2011 - ade reunion untuk ex student Sekolah Kebangsaan Ampang tahun 1981-1986... kul 8:30mlm ... venue kat Kedai Amir belakang Risda.... mati-mati aku ingatkan nama kedai tu amir ... rupe nye one of our freind nama dia amir yang bukak kedai tu .. hahahahaha

masa on the way ade insiden yang tidak diingini berlaku ... kat depan Bukit Jalil ade satu lubang besar... kitorang nak kejar kan trafic light dan gedebung masuk lobang ... akibatnye... tayar pecah... kereta menenong... hadoiyaiii... hazabbb.... sib baik aku tak kesorangan .. ade encik suami ... dia la yg buat proses tukar menukar ni....


kitorang berenti kat Petronas depan Astro tu dengan gigih nye encik suami menukar tayar... aku?? tukang bagi semangat... pompom girl gitu... buleh???

ikut hati dah malas nak gi .. tapi encik suami kata ok.. dia nak antar jugak... aku pun ok kan jek laa....


sampai sana dah kul 9.... semua orang tengah makan ... pehhh ramaiiii.... salam-salam ngan sume orang.... memori aku ok lagi tau.. hampir sume aku kenal... ade 2-3 yang memang totally berubah tu yang aku tak berape recognize... hiiiihihiii....

yang pasti ... jumpe kekawan lama... jugak peminat-peminat lama... hahahaha.. jangan tak tahu aku pernah menjadi pojaan ramai suatu masa dahulu ... malah masa jumpe ni pun ramai yang mengaku pernah jadik boifren aku ... hadoiyaiii .. gile bohsia aku time tu... wakakakakaka... gelak la.. aku ijinkan... itu suatu masa dahulu kini tidak lagi... wakakakakaka .. tak nak ingat la itu kisah lama....




ni la antara yang hadir...




ko tengok la the boyz... lagi gemuk dari aku pun ade... wakakakaka...


kaum hawa yang tak de la banyak berubah pun...




antara makanan yang disaji... yum yummm.... ade stimboat cocok lidi



baju oren tu Dr. Rahmat.. dialah antara master mind .. dia jugak lah yang belanje kitorang... yg kat belakang tu Yanti, akmal dan anipah (assistant yg menjayakan reunion ni)

last but not least ... geng darjah 5 aku ... 5 melur... korang memang hapenning...
insyallah... panjang umur kita buat reunion 25tahun bersama ... jubli perak tu...

1 comment:

Kaleidoscope said...

kekekek.....dah lama tak gelak2 baca entry akak....best!2x..teruskan meng hupdate...kui kui kui