Saturday, December 4, 2010

DULU ...

ni gambar kekawan aku yang aku masih elok dalam simpanan .... sorang ingat lagi ke tak kat aku .. entah laaa... aku pun tak tahu .. setakat ni feed back kat facebook 99% sume ingat kat aku ... semua rindu kat aku sebab lama sangat tak jumpa...

actually .. bebudak dalam gambar ni ialah geng aku masa aku darjah 5 melur... aku dulu baik sangat ngan dorang sebab kedudukan meja kami dalam satu row.. aku duduk sebelah budak pakai baju biru yang duduk sebelah kiri sekali... bebudak ni dedulu suka menyakat aku ... aku pulak dok melayan ... hahahahaha... best tau time tu... kita kecik2 lagi time tu tak de nak cover2 cun .. semua jujur main lepas jek ape nak cakap ape nak buat ... hahahahaha... pastu darjah enam aku masuk kelas 6 raya... terpisah dengan dorang ... eeemmm...

mengimbau kembali kenangan suatu masa dahulu... makin seram aku nak join reunion ahad ni
p/s - aku baru tahu yang one of my friend tu penyanyi... emmm... cam no ko leh jadik penyanyi ... dedulu jentik semut pun lom tentu mati tau... hahahahahaha...

No comments: