Tuesday, December 28, 2010

JEJALAN GENTING - ANTIQUE CAR & PIRATE SHIP

lepas naik Flume Ride.. moh kita naik kerete antik... yang ni tak disuruh pun aku nak naik... tapi beratur agak panjang jugak la... maklum pemainan muslimah macam gini pilihan ibubapak untuk anak-anak dorang kan... so kena lah beratur sikit... turun kan ajer la .. maklum bayar bukan murah RM45 tau per entrance

posing sikit bebudak untuk blog aku .. ahakkkk

Along, Adam ngan Aliyyah naik ferrari merah

Aku, Aisyah ngan Encik Suami naik ferrari kuning

Dekna, Ika ngan Khairul Nuar naik ferrari merah jugakkkk


mak tam ngan meera ... naik ferrari biru kot.. tak de pulak gambar dorang dalam simpanan aku...aku rase kete dorang depan kete along... tu yang tak sempat nak ambik gambar tu...

lepas berhempas pulas tekan pedal minyak sampai lantai ... akhir nye dapat la seround .. jadik la... pasni bebudak ni cadang nak naik Pirate Ship... layan...
aku rase aku berani kot naik Pirate Ship ni memandangkan tak lah extreme sangat ... dan tak delah sampai 360 darjah berpusing menda tu ... jom...

beratur lagi ... kan aku cakap orang ramai ... sane sini beratur... dah macam nak ambik makanan kat kantin sekolah dah ni ... sabar jek la....



time ni ade sorang couple dari india kot ... cam rupe industan jek kan .. dia punye panik naik menda tu .. baru hayun 2-3 kali dia suruh STOP... hadoiyaiii... melambat kan proses jek



along ngan aliyyah tengah makan ... aliyyah tak leh naik pirate ship ni .. bawah umur

ku sangka panas hingga ke petang ... rupenye... permainan ini makan dalam korang.... bile dia hanyun tu korang akan rase ngilu kat bawah pundi-pundi kencing... hadoiyai... sumpah seranah aku kat atas tu... ngilu.. aku bantai gelak jek... tu sib baik aku duduk bahagian depan dan dalam tu .... kalau aku duduk hujung aku rase dah tercabut dah pundi-pundi kenci aku ... itu pun aku tak sabar-sabar nak tunggu menda tu berenti ... aku peluk kiri kanan tu .. encik suami ngan nuar... wakakakaka... tobat jugak ... tak nak naik dah menda bodoh tu....

hadoiyaiiii... turun jek menda tu aku rase mual nak muntah .. patut la couple industan tu suruh berenti lepas 2-3 kali hayun...hihihii

No comments: