Sunday, December 19, 2010

REUNION LAGI

rentetan dari reunion SKA 5.12 yang lepas... maka nye wujud lah reunion yang kedua... kali ni ngan bebudak 5 melur sahaja... hihihihihi... alasan nye hari tu tak puas borak... ok .. i accepted the reason.. hahahahaha...

kali ni kitorang pakat-pakat jumpa kat kedai wan.. ramai pulak kekawan aku yang jadik tokei kedai makan... aku sukeee.... hihihihi makin gemok lah pasni...


tokei kedai nye yang pakai baju kaler ijau belah kiri sekali ...

kiotang jumpa pun sebab mak datin maizan turun KL... dia stay kat Bangkok ikut hubby dia

lepas aku sampai dalam kul 5 camgitu .. bebudak ni ajak gi karaoke ... sudah... encik suami tak tahu ni ... kang kena pancung kepala pulak kang... knowing encik suami dia akan jawab suka ati awak la... jaga diri baik-baik... biaselah kan suami jejaman sponet sekarang ni ... very the sporting ... i loike ....

bile aku call encik suami dia kata ok .. jaga diri baik-baik .. aku pun on la .. karok kan.. aku kan suke karok-2 ni.. ahakkkk
so yang join karok untuk hari tu ialah Naha, Sofi, Juslan, Pyan, Raizan, Ca'ah, Akmal dan aku... ahakkk.. aku ngan akmal jek pompuan... gi 3 kete... selebihnye tinggalkan kete kat kedai wan ... aku ngan pyan .. sofi ngan kemal .. yg lain naik kete naha... tengok gambar jek la... malas nak tulis...


the boyz(yot) hahahahaha... yg maintain si naha ngan sopi jek


aku ngan kemal


tah ape-ape lagu lah yg dorang pilih.. agak aneh pilihan dorang ni...eeeemmm



wakakakaka... same pulak muka mamat lam tv tu ngan ko zan... dia punye gelak tengok muka dia sendiri...


at last setelah dipujuk baru lah mamat ni nak nyanyi lagu dia untuk kitorang... last sekali ade wat dance sambil loncat2 .. wakakakaka.. ko memang sporting lah zan


leh tahan sore mamat dorang ni .. sopi tak padan sakit tekak batuk2 .. melalak tak hingat

ok.. last but not least ... group photo... aku ngan kemal adelah tidak buleh masuk didalam gambar ni ... kang jadik bahan
lepas tu aku jumpa encik suami kat ampang park dan kitorang balik sesama .. tapi sebelum tu aku call akak sebab tadik dia ajak dinner sesama .. tapi memandangkan dia dah makan ngan dekna .. makanye aku ngan encik suami jek melantak... kat foodcourt galaxy sambil tengok harry potter.... hihihihii
malam tu aku ngan kakak gigih wat doorgift untuk orang kawin (kawan kakak) ... sudahnye tido kol 5 pagi... penat nyeeeeeeeeeee

No comments: