Tuesday, December 28, 2010

JEJALAN GENTING - FLYING COASTER

yang gelakkan aku naik cable car tadik .. sila tabik spring lapan ratus kali.... aku tersangat berani naik menda alah ni .. menda ni nama nye flying coaster ... walau pun hanye 3 minit menda ni putar sekeliling tapi aku berani gak lah naik menda ni yang kiranye game yang agak extream kat genting ni....

yang seram masa dia menjunam dan menyentap tu jek .. yang lain ok... menjunam dari aras yang tinggi jugak tau... cam terjun dari bangunan 3 tingkat... bile aku pikir-pikir balik .. camne lah aku leh berani naik menda alah ni ....

p/s - sape nak naik mend ani kena bayar extra RM10 tau... gambar pulak sekeping RM15... aku beli gak gambar tu sebab tah bile lagi aku nak naik menda ni kan... aku rasa ni lah kali pertama dan terakhir aku naik menda alah ni ... sumpah tak nak dahhh... ahakkkk

No comments: