Tuesday, December 28, 2010

JEJALAN GENTING - FLUME RIDE

lepas naik flying coaster tu .. sume orang mengedik-gedik nak naik Flume Ride ni pulak... aku nak naik ketapi dia tapi under maintenance pulak....

oleh keran bahana naik ni agak extreme (basah lencun) .. maka aku menarik diri untuk try flume ride ni ...kang aku jalan basah-basah kang ilang lak mood aku kang... encik suami nak naik jugak .. so dia ngan aspijah kakak naik satu boat ... aku, along, aliyyah, maktam dan meera (kumpulan kurang extreme) ni tunggu lah deme sume abis kena simbah air kat tepi-tepi anak sungai tu... sib baik ade kosi


gumbira la sangat .. sekejap lagi korang akan basah ... wakakakakakaka




group pertama mendarat... nampak nye ade yang kuyup


group yang kedua... agak muskil lak dengan deme berdua ni .. agak kurang basah pulak ..


group lencun sedonia.. wakakakaka... sejuk ni korang sejuk ni....

No comments: