Tuesday, December 28, 2010

JEJALAN GENTING - DINASOR LAND & BALIK

eeemmm... sekejap jek dah petang... rasenye banyak lagi menan yang kitorang belum cuba... tapi apekan daya... orang ramai sangat ... masa banyak habis untuk beratur jek... boring sungguh
jam dah kul 6.. kitorang nak ke Dinasor Land ... jom masuk mulut Dinasor... hahahahaha


hadoiyaaaaaaaaaaiii... kena beratur lagi... dah seratus kali dah beratus hari ni ... sabar jek la.... Dinasor Land ni tempat dia tinggi sikit dari menan yang lain... so tempat tu sejuk sikit ... tambah-tambah dah petang kan... hadoiyai sejuk sampai ke tulang itam... pakai jaket jeans pun tak lut ni .. aku tambah pakai shawl..... pun tak lut jugak... moh lah cepat kita turun weeeyyy .. sejuk ni....


tengok bebudak 3 orang ni dah kepenatan... adam dah tertido tunggu barisan

akhirnye.. kul 7 baru dapat boat untuk ke Dinasor Land ni .. hazab menunggu tu...

eeemmm... hampeh betul dinasor land ni... ade macam show pasal dinasor dalam 10 minit ... dinasor mengaum sane sini .... pastu show pun abis kita pun kena turun dari boat tu... hadoiyai .. beratur dekat nak sejam ... show sepuluh minit jek ke...

sebelum balik ... semua orang dah lapar... maklum tengahari tadik makan nasik lemak sikit jek .. pastu makan sandwich yang kitorang buat malam tadik .. dah naik leper dah seandwich tu dok dalam beg tau.... tapi lapar punye pasal benda benyet pun sedap...


so sebelum balik cari makanan yang berkhasiat sikit.. moh kita merry brown... pekena teh panas best jugak... so aku beli nasik with ayam .. aku tak ingat nama set tu.. yg penting kenyang...



lepas makan... masa untuk balik... hazab aku bermula kembali ... naik cable car lagi ke... aku harap naik memalam gelap gulita ni aku tak de la seram sangat....



ye benar... aku tak takut sangat ... tapi tetap tutup muka dengan jaket ye taun-tuan dan puan-puan...





cabel car dalam gelap

singah jap kat kaunter Skyway masa dah mendarat tu untuk beli fridge magnet ...

comel kan FM Skyway ni

dengan ini tamat lah pengembaraan kereta kontot ke Genting Highland.... sampai rumah mak pack barang-barang ... balik Puchong... esok kerje beb... sib baik tak le penat sangat...

No comments: