Tuesday, January 18, 2011

LAGI-LAGI REUNION

ni dah macam cerite movie senario dah ni ... lepas reunion yang pertama hari tu (bulan 12 tahun lepas).. ade reunion yang kedua... lepas yang kedua ade pulak yang ketiga... ahakkk
17.01.2011 hari tu .. bebudak ni pakat nak wat reunion lagi ... semperna si Hazri (yang sekarang duduk dibrunei) turun KL bercuti.... kali ni kitaorang buat kat Al-Rawsha dekat dengan bulatan kampung pandan .... sebenarnye hari jumaat lepas dorang ade wat tapi aku tak dapat datang ... so untuk yang hari senin ni aku join jugak lah nampak nye....
balik jek kerje terus balik rumah .. mandi-manda dan terus ke kl... sib baik jalan adelah sangat baik .. tak jem langsung... aku ikut sungai besi dan sepanjang jalan sangat senang tak sesak langsung walaupun kereta banyak.. alhamdulillahhhhh
aku bertolak kul 7pm .. aku sampai Al-Rawsha kul 7:35pm camgitu .. bebudak ni pakat nak jumpa kul 8pm... oleh kerana aku awal .. aku call lah dorang... rupanye Hezri, Sofi, Akmal dan Raizan dah sampai ...
ni lah orang Brunei yang belanje kami .. TQ Hezri

makanan yang di order Lamb Mandy

yang ni chicken mandy


kalau kedai arab air tentunye mint tea dan babrican kan....

kali ni ade umat baru ... dia ni baru dapat dijejak kehilangan nye... ni lah Saiful Anuar... dulu skinny tapi sekarang dah macam Shah Rukh Khan terlebih kaler itam... bebudak ni kata rupe Shah Rukh Khan... dia jumpa aku ayat pertama yang kuar dari mulut dia ialah "farah ke? mane gi tulang ko?" hampeh betul tauuu... mamat ni dulu kini dan selamanye memang kelakar....
ni pun baru dapat dijejak ki.. dedulu masa jejaman sekolah bebudak panggil dia Pak Lagak .. sebab cara dia jalan ade style sikit.. lagi pun dia kalau dressing memang superb ... itu duluuu... kini tidak lagi ... dia ni lagi satu sengal... macam shot jek jumpa kitorang ... macam jumpe makhluk asing tau .. sume orang dia dah lupe... apekahh??? .. mamat ni single tau .. iklan jap

ok sume... group photo...

kul 10:30pm aku bergerak balik... kemal ngan sofi kul 10 dah cabut dah... tapi bebudak ni ade agenda lain pasni... tah mane tah dorang pergi.. tapi kat dalam FB memasing cite pasal sessi kedua yang terbaek dan best ... apekah?? aku malas nak ambik tau... dorang lepak sampai kul 3 pagi tau... a big NO NO untuk aku .... terjojol bijik mata encik suami kang tengok aku tak sampai-sampai rumah kang .. ahakkkk

No comments: