Sunday, January 2, 2011

ENGAGEMENT AMIR



pandai amir ambik tarikh .. 01.01.2011 ... sesuaiiiii.... congratulation amir... semoga dipanjangkan jodoh dengan syuhada

Pagi tu sume orang berkumpul kat umah mak itam ... maktam ade buat jamuan breakfast untuk ahli-ahli rombongan ... macam-macam ade.. nasik lemak la.. mee hoon goreng la.. mee goreng la... kueh mueh , teh tarik dan banyak lagi... maktam order sume makanan dalam bungkusan kecik so senang lepas makan terus campak jek... tak yah nak basuh-basuh pinggan

dalam kul 10 kitorang pun bertolak... sampai Sungai Udang dalam kul 1 kot.. sebab banyak sangat berenti... hihihihi .. maklum konvoi kan.. harus lah tunggu mengunggu kan....


tapi amat tak best bile aku ditimpa musibah pada hari tersebut... nanti aku cite kat next entry... so meh aku wat entry kat gambar jek... ok .. selamat menonton

ni lah amir my cousin ngan tunangan nye Syuhada

ni hantaran yang aku buat ... ade sesiape yang berminat ... dengan berbesar hati aku menerimanye... hihihihihi

cincin

pak chu jadik orang kuat untuk hari tu... cayalah pak chu.... hihihihihi time ni aku tak join aku dok luar sebab hati teramat gundah gulana... hukk hukkk boboi la boboi kenape lah ko wat hal kat tempat orang

maktam ngan bakal menantu... hihihihihihi....

dorang tiga beradik ngan bakal ahli keluarga baru...
kek Yanti aku letak dalam pinggan double storey.. baru nampak lagi kelas... mak suke


keseluruhan majlis berjalan dengan sangat lancar... tapi yang tak best nye aku lah di landa musibah kecil hari tu ... hadoiyaiii hazabbbbb ... sib baik ramai yang menolong... boboi la boboiii suke bikin gempar tauuu

No comments: