Friday, November 19, 2010

BANDUNG-JAKARTA 2010 episod SEDIH

pagi 30/10/2010 dalam kul 7 ... h/p asyik berdering tapi aku tak nak angkat sebab aku pakai prepaid .. sekali aku angkat call charge dalam RM2 dan seminit RM2... so prepaid dah nak abis aku kena jimat2..

so aku sms no tu dan beritau dia suruh sms jek kalau ade hal urgent... sekali tu ... dia sms semula beritau berita sedih.. rupa nye yang call aku u si Suhaila .. wife Payjay .. dia informed aku yang adik Payjay, Apis meninggal dunia ... kemalangan jalan raya pagi tadik...

ya Allah .. teperanjat aku... last aku borak-borak ngan apis minggu lepas... arwah ni pernah kerje kat opis aku ... dan sekarang arwah bukak company sendiri dan jadik subcon kat opis aku ni... muda lagi lak tu... tu lah akan ajal maut ni bukan nye kita yang tentukan....


hilang mood sekejap... aku sms zarah suruh dia wakilkan aku/kami ziarah family payjay ...

Mohd Hafis bin Nordin... tenanglah disana... semoga roh nye dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh ... al-fatihah

No comments: