Saturday, November 20, 2010

BANDUNG-JAKARTA 2010 episod AKHIR

time to go home... Malaysia here we come... rindu kat encik suami.. 6 hari tu...
lepas beli belah sana sini... kitorang sume pun boarding ... mintak-mintak flight tak delay cam tahun lepas.. delay sampai 2 jam tau tahun lepas... masa tu dah duduk dalam boarding area tak leh nak kuar dah... kalau tak sempat nak menyoping tu... ahakkkk
alhamdulillah flight as schedule.... flight malam tu penuh gilozzz... dah tu ade budak-budak kecik lak tu ... confirm bising punye... nak wat cam ne kang budak -budak memang excited terlebih ... tak leh nak marah...

dalam flight sangkaan aku tepat sekali ... aku duduk depan salah satu family yang ade anak kecik dalam 3 orang... macam syaitan ko.... everytime aku nak terlayang dia leh gi sepak kerusi... terus terjaga... masuk kali ke tiga terus pening kepala aku.... bak aku kata la kan... nak marah pun susah sebab budak-budak ... tapi aku nak nasihatkan la parent yang bawak anak kecik dalam flight to make sure that they have manners ... jangan wat bising dalam flight, duduk diam-diam ... ni tak tergelinjit kesana .. tergeliat sini.. sib baik anak orang .. kalau anak aku ade yang kena piat tinge...

aku cakap untuk anak-anak yang umur dalam 3-9 tahun tu... yang babies takleh nak wat ape lah kan.. dorang pun bukan paham bahasa...



jeles tengok dorang ni berdengkur





sudahnye aku ngan kakak main tangkap-tangkap gambar ... hinurkan hata yang lara....

tengok mata kitorang ... merah-merah menahan pening, penat dan marahhh .. wakakakakaka .. hazaaaaaaabbbb
touch down dalam kul 9 waktu malaysia... encik suami baru sampai... so kat LCCT kitorang berpecah... kak Su and family di jemput oleh kak baby (dorang tinggalkan kereta kat rumah kak baby kat Nilai)... along nak balik cepat sebab nak keja train ... aku ngan encik suami ... kakak, wati dan aisyah adik naik teksi ke rumah kakak ... dorang tido sana lagi malam ni
sebelum tu .. aku, encik suami, kakak, wati dan aisyah adik pekena kopi kat old town... then baru berpisahhhhh....
sedih pulak.... tapi trip ni memang meng'enjoys'kan.......... bile nak wat trip lagi.??? meh kita kumpul duit duluk... kita wat trip gi negeri orang putih lakkk... what say all of u???

No comments: