Tuesday, June 16, 2009

MAK TAK SIHAT

semalam lepas kerje kami lakibini rush balik ampang kejap... mak tak sihat ... ikut kata ika mak tak larat nak bangun sebab pening semakin menjadik-jadik kebelakangan ni... bangun pagi sampai berpimpin-pimpin gi toilet... eeemmmm .. hukk hukkk.. eeemmm penyakit vertigo ni memang tak de ubat nye.. tak tahu aku nak tolong mak cam mane.. ubat moden dah .. ubat tradisional pun dah cuba tapi .. tu lahhhh... dugaan orang lain-lain kan... kesian dengar dia menangis kat tipon pagi tadik...


masa call dia pagi tadi .. dia cakap "agak nya ... umur mak..." .... "hissshhhh" .. cepat-cepat aku potong cakap dia... malas nak layan dia punya fantasi sebab aku lom bersedia lagi.. hukk hukkk....


mengingatkan diri sendiri.. berkhidmat lah untuk mak selagi dia masih ada... hukk hukkk...


semoga mak cepat sembuh seperti sedia kala... hukk hukkkk





p/s - jangan lupa yek mintak maaf ngan mak kita mane la tau ade dosa-dosa yang kita buat lepas-lepas yg terlepas pandang.... huk hukkk .. emo lak aku petang ni .. hukk hukkkkk... aku tua-tua esok camne yek....

No comments: