Wednesday, June 10, 2009

CELEBRATING FIL'S BIRTHDAY

Hujung minggu lepas memang minggu makan sedonia... malam sebelum tu ade BBQ kat rumah ampang... dan ahad pulak BIL call ajak celebrate birtday encik Raslan kat Restoran Puteri... ala restoran rubiah superman tu... tapi bukan kat bangsar.. yang kat Ara Damansara... iye ke kat situ?? lebih kurang lah tu...


makanan nye buffet masakan melayu .. RM 29++ per person... my first time there ... ok laaa... tempat nye cantik tersorok sikit .. tak sesak (kesokaan encik suami lah ni kan)... makanan nye eeemmmm... ok lah.. malaysian cuisine ... antaranya masak asam tempoyak ikan patin (my fav), masak asam pedas melaka, ayam merah, kari ayam, ikan sweet-sour, paru berlada, gulai lemak kuning, kerabu mangga, kerabu perut, sambal belacan, ulam-ulaman, mee soto, laksa johor, sup cendawan .. emmm lagi ape yek ..

dessert pulak ... ade pengat pisang, serawa durian, pulut untuk makan ngan serawa durian, lompat tikam, kuih talam, kuih seri muka, sogo gula melaka dan buah-buahan...

air... coffee or tea...

ni lah FIL aku ... besday dia sama ngan agong...

anak buah aku yang sentiasa gumbira bila tengok org ambik gambar dia

my biras

Encik suami ngan adik dia interframe kat belakang FIL


lompat tikam


ibu mertuaku...

serawa durian ngan pulut .. sedap nyeeeeeeee....



aku makan sikit jek sebab dah kenyang makan breakfast yang banyak.. menyesal makan breakfast pagi tu tau... yang banyak aku makan ialah serawa durian dan balik tu macam nak pengsan aku tahan muntah sebab kenyang sangat-sangat.... uuwwaaa.... tu lah sape suruh makan banyak-banyak....

untuk abah mertuaku... selamat hari jadi yang ke-?? ... aiiyooooo aku lupa nak tanya.... semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesiahatan yang baik sepanjang hayat... aminnn

No comments: