Wednesday, June 24, 2009

BERSIH HINGGA MENCIUTTTKAN!!

Petang semalam dengan bangganye Encik Suami telah memberanikan diri untuk mencuci kandang si Jeffery... tepukkan untuk Encik Suami ....vangga acik tau... iye la selama ni aku yang wat sebab dia kata dia geli nak pegang jeffery yang kuat mengeliat itu.... ...

aku dengan senang hati nye tak tolong pun dia dan terus tengok tv ... aku dengar lah dia gedegang-gedegung lam bilik air tu... aku biarkan aje...

sekali tu.... korang nak tau dia mandi kan Jeffery ngan ape???


dengan GLO (sabun cuci pinggan mangkuk tu).... aku dah gelak goling-goling dah bila tengok GLO tu baik punye posing tepi sinking lam toilet tu... dan encik suami dengan bangganya mengaku dia cuci bersih Jeffery ngan GLO tu..... tak sampai ati aku nak marah Encik Suami... hadoiyaiiii ... sib baik tak mati hewan tu.....

teringat iklan jejaman dedulu... cuci pinggan hingga menciutttkan.... rasanye iklan GLO lah kan...??

ikaaaaaaaaaaaa... kalau mati kan .. I'm sorry ... laki aku terlebih pandai

4 comments:

Anonymous said...

wakakakakakak....sakit perut aku ketawa kak....kesian jeffrey kena sental dgn sabun pencuci pinggan..wakakakaakak....Really jokes of the year lah...waakakakakaa

- Mr. anon

Farah said...

Encik Anon

akak takut lam masa 2-3 hari ni tercabut pulak bulu si jeffery tu...


dua hari lagi akak report status jeffery untuk korang sume

Anonymous said...

hahha. aneh owh,, nway kipidup Neutron (nama lama jef). Jgn nakal2 disamping kuarga bru..


p/s: thnx jaga budak nakal tuh.

Adrina Adi said...

nasib baik tak buta si jeffry.. hihi