Sunday, March 17, 2013

FELDA HOT SPRING SUNGKAI - day 1

ini lah percutian pertama dalam tahun 2013 ni ... yeaaahhh... thank you Allah .. Alhamdulillah

dah rancang masa time ika nye wedding hari tu lagi ... kali ni bercuti bersama family induk jah ...so ade pak lias, induk jah, dekda, ebi, kakak, along abg nik, aishah, adam aliyyah, mr. hubby dan aku...

surup jek jalan dari simpang sungkai ke
Felda Hot Spring

Horror nyeee!!
hari kejadian 03.03.13 ingatkan nak bertolak awal dari rumah ... sekali tu kena singgah gi bank-in something la .. gi opis ambik charger la .. macam-2 ko .. sudah nye sampai sungkai hampir kul 5...

time tu along dan anak2 dan kakak dah berendam dalam jakuzzi.... jeles tauuuu

aku malas nak berendam dulu .. sebab nak buat mash potato dan coleslaw untuk makan ngan BBQ malam nnt.. pukul 6;30 para suami bersiap-siap hidupkan api untuk BBQ... Kul 8:30 habis berita kitorang pun makan .. tunggu berita jugak nak tau pasal kes kat Lahad Datu ... sedih .. ramai jugak yang terkorban... Al- Fatihah untuk pejuang2 negara

habis party BBQ ... giliran aku ngan laki aku pulak berendam... lama kitorang berendam ... sampai kul11:30 malam... syok jek .. sebab air dia panas tu yang best tu

daging dan ayam


port nye tepi jakuzzi

tu dia org kuat tengah memanggang ayam & daging


ni tukang masak di dapur..
along masak mee hoon 
ni peserta yang awal untuk makan

antara yang dihidang
nasi lemak, mee hoon, mash potato,
coleslaw 

kaum adam tgh makan

abg nik takeover

time aku ngan mr hubby lak berendam

No comments: