Tuesday, March 12, 2013

BERTANDANG - 09.02.2013

hari jumaat 08.02.2013 ... aku tido hotel premier tempat rombongan kitorang akan berkumpul ... ni pun atas pelawaaan pengantin ... banyak pulak menda nak kena buat .. nak kena susun bunga pahar dan juga buat bunga tangan untuk ika...

hampir pukul 3 pagi segala-galanye siap ... done!!

bunga pahar

bunga tangan ... berjaya gak aku buat!!

sinki ni sejarah tercipta sungguh!!!  maluuuu!!
maklum saya org kampung bukit belacan

pagi nye pukul 8 aku kejutkan ika ajak gi breakfast ... sebabnye kang kul 9:20 MUA dia dah nak datang make-up kan dia ... best pulak melantak breakfast kat Hotel Premier tu ... naik dari breakfast aku cepat-cepat get myself ready ... kang jap lagi aku nak menjemput MUA ika ngan OP dia naik atas pulak kan... dan la hotel ni kena touch-touch lif nak naik .. payah sungguh laaa

dalam kul 9 ++ Make-up artis pun sampai ... aku dah separa siap time tu .. 

kul 10:30 ... mak abah call cakap dorang dah otw.. .. aku aku ngan megat pun get ready lah nak angkut barang-barang turun bawah ... dan jemput sapa-2 nak naik atas kan...

kul 12 kitorang bertolak ke rumah pengantin lelaki

sedara-mara dah ramai dah kat lobby hotel




aku dan bunga pahar

sampai jek kat situ pasukan kompang pun dah tunggu ... janji nye nak berarak sebelum zohor gitu ... alhamdulillah sempat... (malas nak cerite dah .. kita tgk gambar jek la ye...)

pasukan kompang dia cam baju perwakilan ammeno!! hihihihi

The Bride and Groom

rombongan kami

pelamin di luar rumah 

meja beradap


antara rombongan kami


rombongan kami

wah!!! mak tersenyum lebar
acara potong kek


ade kumpulan ape tah ... nyanyi lagi JAWA!!!
Photo booth dia cantik!!

Photo Booth

Photo Booth dia cantik





sessi kami suap pengantin

last gambar perangin dan kakak
Pengantin with mak & abah
 balik tu aku terus jek balik rumah ... sebab kepenatan tahap cipan lapar...

untung la cuti lama sebab chinese new year ... tapi banyak pulak undangan time tu ... semua nye sedara lak tu

No comments: