Monday, September 12, 2011

HARI RAYA JALAN RAYA LEBUH RAYA

10.09.2011 ... gi beraya rumah induk Awe kat keramat... kuar rumah kul 2 ptg .. tapi jalan kussemangat ... punyelah sesak ... cam hari kerje... heran bin ajaib ... ditambah ngan hari hujan makin menjadik-jadik ... aku dah awal-awal tak akan ikut highway kesas sebab aku tahu bila sampai kat MRRII area Bandar Tasik Selatan sampai ke Keramat akan jem tak hinggat .. so aku masuk sungai besi pastu masuk smart ... tapi jem jugak bile sampai depan ampang park ... aku rase sume orang buzy wat openhouse jugak lah minggu ni ... hadoiyaiii... kaya dan bermurah hati sungguh orang-orang malaysia ni kan.. aminnnnnn

setelah 2 jam perjalanan (dari Puchong ke Keramat) baru lah sampai rumah induk awe... sib baik lontong yang Diah masak ngan sambal induk awe super duper sedap .. hihihihi terobat bengkek ati akak ni ... ahakkkk

jom cuci mata tengok gambar jek lah yekk ...



ni anak buah aku (anak si helmi ngan diah) ....  sangat peramah ... tak leh lupe Selamat Hari Raya tiap kali salam ngan orang

balik dari umah induk awe ... abah ngan mak ajak raya rumah sesupu aku .. rumah kak long Ad kat Taman Melati ... i folow jek lah kan .. maklum dah dekat ... pun kena tempuh jem .. sib baik dekat .... ahakkk

malam tu jalan masih super sesak tahap gaban tersepit ... si ika yang ke bangsar ah pukul berpelah dia balik agak nye kan... hukk hukkkk

ni dari kubur cina nak ke Bandar Tasik Selatan .... 

tengok kereta nak je cheras... kussemangat ... cam hari kerje

hari RAYA jalanraya pun RAYA jugakk.... ahakkk.. tobat tak nak gi area situ time raya...

No comments: