Friday, September 23, 2011

FAMILY GATHERING RAYA 2011 -PT3

sambung dari part 2 ... lepas meeting.. sume kena senseng lengan baju.. pastu berperang ngan bebahan BBQ malam nanti ... aku just tetolong jek .. tolong kopek2 bawang ngan potong-potong sayur tu buleh la... yang jadik ketua masak-memasak BBQ ialah Juliana ... yang lelaki buat-buat para untuk BBQ ....

dalam kul 5:30 ...balik homestay kat cheng untuk madi dan tukar baju ... malam lepas maghrib bertolak ke umah mak ngah semula untuk sesi BBQ ....

bawah ni gambar siang nye :-

si Asyraf tengah membahagkan duit untuk beli lagi bebarang BBQ
sambil potong sambil ngompat + gossip ... bukan aku yek
aku dengar-dengar jek
 
pose sikit .. ahakkkkk....

malam nye ... selain dari BBQ .. ade jugak sessi tengok video dan slide show ... mane dorang dapat projector tu tak tahu pulak aku .. tapi yang pasti aku dengar petang tadik dorang nye dialog "skrin tu kita pakai jek kain kapan" ... horror ko ....

udang yang besar-besar .. sedaaaaaaaappp 

ikan-ikan 

atas bara

tukang kacau



ni la skrin kain kapan ... seraaaaaammmm. wakakakaka
sessi makan-makan berakhir dalam kul 10:30 kot... yang mane nak balik KL pun dah berlepas time tu ... aku ngan family bergerak dalam kul 11... penat nye Allah Ta'ala jek yang tahu .... putus urat kentut... balik tu mandi ala kadar sebab bau asap dah terus tido .. mata pun dah separa terbukak dah ni

esok dah nak balik KL ... pastu nak kena singgah Bangi pulak sebab ade wedding anak abang Mokhtar ...

No comments: