Saturday, September 24, 2011

CONGRATULATION - ZUL & FARAH

Balik dari Melaka tu .. terus ke Bangi ... attend wedding anak buah aku - sepupu aku punye anak (Abg Mokhtar & Kak Wati) ...

actually ... kak wati ni dulu cikgu BM aku kak sekolah menengah ... hihihihihi... mak mengajar kat sekaolah yang sama kan ... so mak ngan abah matchmate kan kak wati ni dengan sepupu aku, abang mokhtar ... tak sangka nak pulak dorang tu ... alhamdulillah .. jodoh dari Allah ...

so hari ni anak sulong dorang lah yang kahwin ... aku sampai dalam kul 1 .. pengantin baru sampai ... elok jek aku masuk dalam khemah hujan turun dengan lebat nye termasuk angin kencang ....choiiiii.... kuyup separa badan ...

oleh keran ujan yang lebat .. sume orang berkumpul dalam khemah .. udah lah padat padu khemah nak mengaru pun tak buleh ... dalam pada tak buleh tu aku selit-selit jugak nak carik port makabah dan along ... akhirnye ketemu ... kat belah belakang rupe nye... 

pas hujan redha aku pun makan ... sib baik nasi minyak dia super sedap .. terobat hati baju separa basah ... 

pas makan .. dok jap borak-borak ngan sepupu sepapat .... pastu balik puchong ... mak ajak gi rumah kak salmi tapi agak penat tahap gaban ... dan baju pun berlambak yang kena di urusi .. maka ade bail nye balik .. esok dah nak kerje... alahai .. kalau cuti kejap jek rasa nye... sedihhh





sian perantin makan dalam ribut taupan

sekian..... :)

No comments: