Thursday, July 11, 2013

PUASA 1st DAY - SESI PETANG

Berbuka apa ??!!

aku oleh kerana kepala dah memberat ... mata dah tak buleh nak bukak... muka dah sembab ... badan dah panas... DEMAM!!! ...

maka lauk main tunjuk-tunjuk aje la... sib baik mr. hubby understanding... sampai rumah aku mandi solat asar dan kebaboommm tido ... 6:45 aku bangun masak nasi dan buat air ...

pas maghrib aku bantai tido lagi ... sudahnya laki aku gerakkan aku untuk gi klinik ... dan ....


sebeban ubat .... siap MC sekali ... :D

ubat selsema adalah mengantuk yang teramat .... makan jek ubat tu tak berape minit dah rasa drowsy .. melayang-layang jek ... letak kepala kat bantal terus lena ... sahur pun laki aku yg prepare ... sembahyang subuh pun terasa melayang-layang ... dah macam pari-pari bersayap

lepas subuh sambung tido ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz


dan sekarang tengah pikir nak masak apa petang ni ... ahakkkkk 

SELAMAT BERBUKA!

No comments: