Wednesday, July 10, 2013

PUASA 1st DAY - SESI PAGI

korang ... aku lemauuuuu!

ini sume gara-gara time aku nak tido malam tadi air tiba-tiba takde ... aku dah mula risau tahap gaban memikirkan camne nak mandi gi kerje pagi nanti ... dan yang lebih utama sahur nanti ...

dari pukul 11 malam every hour aku bangun check paip air tu ... hadoiyaiii... sudahnye .. sahur aku tido terlebih lena ... sib baik mr. hubby aku dah bangun siap-siapkan sahur then baru dia kejut aku ... alhamdulillahhhh

tapi setakat pukul 12 ini ... AKU ADALAH TERSANGAT LEMAU ... mengantuk jangan cakap lah kan di tambah pulak hari ni aku diserang selsema .. badan dah sakit-sakit macam nak demam ... oh Allah ... dugaan.. dugaaannnnn..... alhamdulillahhhh

cobaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!



p/s - nak masak ape petang ni?? :D --- tiba-tiba bersemangat bila masuk bab makan .... senduuuu!

No comments: