Wednesday, July 24, 2013

OFFICE KENA KECAH MASUK!

17..07.2013 ... sesampai office jek ... dah seribu kali pelik .. kenape pintu grill bawah buleh tak berkunci ... lagi sejuta kali pelik bila pintu office ternganga padahal kami (aku dan zarah) adalah orang yang pertama tiba pagi tu ... sekali tu on jek lampu tengok office berselerak .... PC kami orang semua dicabut dan di longgok kan setempat ... laci-laci semua nye terbukak dan kena punggah

tengok bilik-bilik boss pun camgitu jugak ... berselerak ... tapi yang pelik ... semua barang tak sempat di ambik ...  pelik bin ajaib .... memang betul takde satu pun barang kami yang hilang kecuali duit-duit syiling yang kitorang simpan untuk bayar parking ... yang tak seberape banyak nye tu ...

pintu office ternganga
laci aku berterabur di punggah ... kurang ajar

Monitor PC aku dah di longgok ngan satu note book

lihat!!

PC zaharah tiba-tiba dah ade atas meja


laci meja belakang pun sama


bilik boss aku
ade putung rokok ... jom kita cari DNA .. dah macam CSI
  

dalam proses mengemas semula
andaian aku la kan ... maybe pencuri tu nak ambik .. sekali tu ... tiba-tiba ... TINGGG!!!! ini kan bulan ramadhan ... terus dia kansel nak merompak ... :D hihihiihiihi .. ataupun ... dia takde kenderaan nak bawak balik semua barang-barang yang dia rancang nak ambik, call kekawan pulak semua ada hal ... kereta hantar workshop ke .. hantar awek balik kampung ke ... kan kan kannn....

atau .. andaian Encik Hisham .. dia leka sangat nak bukak peti besi kat bilik boss aku langsung tak sedar rupanye hari dah pagi .. terus di kansel dan balik terus  

demikian la cerita office kami yang cuba untuk dirompak ...

pesanan untuk pencuri dan diri sendiri ... bulan ramadhan ni elok lah banyak2 kumpul pahala.... :D

No comments: