Monday, July 11, 2011

SELAMAT BERTUNANG TO COUSIN EDDY

sabtu yang kecoh dengan keBERSIHan tu ... aku dengan family mertua gi ke taiping ... mengantar sepupu encik suami bertunang ... dapat orang tepen ko yek Eddy ... Taiping kat Selinsing... 1st time there .. kawasan sawah padi ...

bertolak dari Puchong kul 6:38am .. sampai kelana jaya 7:20am ... 7:35am  .. janji nak berkumpul kat R&R Tapah kul 8:30pm.. tapi oleh kerana memasing lambat maka berkumpul terus kat R&R Sg Perak .. sampai R&R Sg Perak kul 10:50am .... tunggu semua perserta rombongan ... dalam kul 11:20am bertolak ke rumah perempuan .. kul 12:15 sampai ... alhamdulillahhhhh...

so moh tengok gambar jek lah yek ... malas nak mengarang pepanjang ...

pagi tu muka sembab gilozzz... tengok eye bag kat mata .... dah lah tembam dicampur lak ngan sembab .. udah macam rupe ape tah aku pagi tu... puas aku make-up ... udah nye aku wat dek jek... rupe-rupenye aku nak demam.... hukk hukkkkk

dengan biras saya, Yan ... 

hantaran in BUKAN aku yang buat ... mak kepada cousin aku tu yg buat sendiri...

pak mertua aku jadik juru runding nye...

antara mereka yang hadir ... 

ni la bakal isteri nye... yang best nye kenal beberape bulan, communicate thru SMS dah memasing setuju jek nak bertunang dan kawin ..... bak kata Eddy dia jumpa bertentang mata dengan Nurul Huda ni masa Eddy ajak mak dia gi rumah Nurul Huda sebulan lepas.... Sweeeettt.... tak payah cam aku susah-susah bercinta 4-5 tahun putus sambung balik baru kawin .. sekse 
to bakal pengantin ... tahniah ... semoga berkekalan ... dengan nye awal tahun depan... 

last but not least ... balasan hantaran dari pihak perempuan ... manyak nyeeeeeeee..... kasik 7 dulung balasnye 18 dulung ... hadoiyaiiii.... tapi keikhlasan tu yang penting ... biase la ... bile di area kampung ni semuanye bermurah hati bersedekah menda-menda untuk dijadikan barang hantaran .. kang kat ambik kang kecik lak ati kan... tu yang jadik banyak tu... syukur



p/s - Tips dari mek yang tak berape glamour ni ... Less is More .. Quality > Quanitity... chill yooo!!!!!.....

No comments: