Friday, July 15, 2011

CUTI-CUTI KK

KK?? .. kota kinabalu...?? ... tidak .. nehe nehe... Kuala Kangsar jek .. ahakkkk

lepas majlis pertunangan dan makan mee udang tu .. kitorang sekeluarga gi Kuala Kangsar.. ni mak mertua aku yang request nak sesangat tido Kuala... mesti nak ingatkan memori suka duka berulang alik Kuala time adik ipar aku belajar kat situ dulu... ahakkk...


kitorang dah book resort tepi sungai perak ... PERAK RIVERSIDE RESORT ... pernah tido kat sini dulu time sepupu Encik suami kawin ... resort ni yang best nye bersebelah dengan Sungai Perak... harga pun tidak lah mahal sangat .... untuk bilik yang mengadap sungai perak tu harga nye RM 175.00 dan yang mengadap belukar bukit RM 135.00 ... resort ni yang paling dekat dengan town siap leh jalan kaki lenggang kangkong ikut pintu pagar belakang untuk gi tempat penjaja/ tempat jualan ... jauhnye berjalan kaki tu sepadang bola sepak tapi view sangat menarik ... leh nampak sungai dan lalu taman-taman tepi sungai ... redup jekk ... Resort ni pun ade hostel tau .. so kekalau nak gi reramai leh lah sewa hostel untuk tido


 bilik aku belah belakang bangunan depan ni ...


 ni pulak blok yang mengadap sungai perak

sekarang kalau dari Kuala nak ke Sayong tak payah susah-susah bersampan ... sekarang dah ade jambatan ... tapi kitorang tak de lah pulak berhajat nak ke sayong... kat sayong ni orang kata banyak jual labu ... tapi oleh kerana aku malas nak meredah nak hanye semata-mata nak meLABU .. aku diam-diam ikut jek mane mak mertua aku pergi hihiihihi



 dedulu kena naik sampan kat sini la...


lepas check-in bilik .. kitorang pun memasing lelepak la kat dalam bilik ... kepenatan teramat ... kul 5 bapak mertua aku ajak gi jejalan pastu leh terus makan malam... aku lak time tu dah tertido ... huru-hara bersiap ... tapi berjaya siap dalam masa 10 minit... hihihihi.... aku kan power puff girl ... ahakkk... :D

sambung nanti la...

No comments: