Monday, July 4, 2011

KENAPA SENGAL?

dalam entry lepas kan aku ade ngadu sengal-sengal badan ... sebab ape sengal?? sebab di bawah ini laaaa... tempahan disaat akhir ... akibatnye ... kena wat olimpik tanpa henti selama 3 hari berturut-turut (25/6 - 27/6) ... siap ade pemain import lagi tau, si kakak asfiza ngan encik suami aku jadik pemain tambahan ... encik suami tu pun bidan terjun .. tah tang mane datang ke'kretiviti'an melampau tetiba leh pulak pandai melilit bunga... vangga kembang kempis idung makcik tau...

tu pun tak siap jugak ... kena pulak aku siapkan hari senin, selasa ngan rabu ... officially siap adelah pada hari rabu 29/6 pukul 1:45pm ... syukran syukrannnn... ni pengajar untuk aku ni .. kalau bunga pahar jenis ini harus buat paling kurang 2 bulan awal...


 dah macam daun teh dah atas meja kopi tu... lilit jangan tak lilit....

 meja makan pun jadik mangsa ... korang nak makan pepandai lah carik port yek.... celah-celah munga pun ok...

blakang tibi pun ado... ampunnnnn

 cantik pulak disusun dalam pasu si kakak beli kat SSF ni

sebab ni la.... tengok umah aku .. dah tak de dah jadik taman astakonah ke ape kejadah ke ... dah jadik macam neraka....


setelah di bungkus di pack cantik-cantik ... ati pun senang ... baru lah terasa sengal badan dan mengantukkkk.... harap pengantin suka... :D ..

jom kita tido

nota bulu kaki : pengantin suka, makcik pun gembira

No comments: