Friday, April 29, 2011

TAMAN ASTAKONA

penah dengar tak lagu tajuk Taman Astakona ni... lagu jejaman rock leleh dedulu... aku tak ingat langsung melodi lagu ni tapi tajuk lagu tu aku still ingat lagi la ....



bebalik kepada tajuk kite yek... rumah aku dah transform jadik taman bunga.. sabtu 30.04 ni si zaharah budak opis aku ni nak naik pelamin .. so dia ade lah tempat bunga pahar ngan aku... so korang paham2 jek lah rumah aku dah jadik cam tongkang karam kalau ade order bunga pahar ni ... semua bahagian umah yg mane leh aku cocok bunga pahar tu aku cocok kan... iyelah kan .. kekadang aku wat bunga depan tibi atas sofa... antara celah2 sofa tu aku cocok kan bunga yang dah siap tu... hari sabtu lepas aku berjaya wat bunga ni sebanyak2 nye... dalam 50 tangkai sambil tengok tibi... pastu aku cakap kat encik somi aku ...


aku : bang.. tengok umah kita dah macam taman penuh bunga-bunga... taman ASTAKONA

pastu encik somi balas

encik somi : ni bukan taman astakona ... ni taman ASTAGFIRULLAH HALAZIM... hadoiyai rumah aku....


wakakakakaka... terima aje la bang.. selagi ade order selagi tu umah ko akan aku transformasikan jadik taman bunga .. wakakakaka... silap tak ambik gambar jek rumah aku time tu .. kalau tak leh tepek kat sini wat kenang2an...




p/s - ni rejeki ni bang ...syukur kepada Allah

No comments: