Sunday, April 10, 2011

HAPPY BIRTHDAY AKU... 10.04.2011

hari ni besday aku yang ke _7 belas .... wakakaka... korang isi lah tempat kosong yek.... tak de ape yg sangat special untuk di kongsi... cuma celebration yang di arange oleh kekawan la yang membuatkan aku sedikit ceria di hari tua aku ini....

TERIMA KASIH kawan-kawan, sepupu dan kakak aku yang memberi sedikit sinar diwaktu aku dalam kegelapan ini .. hingga hari ni aku tak buleh nak lupakan saat itu... terharu ... uuuwwwaaaaaaaaaaaaaaaa :((


kite bako .. kite bakooooooo jeeeeee

5 comments:

ZM said...

beso beno api kek awok tu...

Thot said...

awok tak meniup api tu....itu ler beso jadinyerrrr....

Farah said...

awok datang ni nak poco-poco .. bukan bakooo...

Thot said...

ish ish ish.....awok baru 7 velas ker??????? brape tahun dulu 7 velas tu????? hahahahaha

Farah said...

wakakakaka... hadoiyaiii.... tahun sembilanbelassembilanpulohberape tah aku tujuh velas (dua velas) tahun entahhh... wakakakaka

tahun tu ko isi tempat kosong jek... kalau tak tahu kan ko jawab jek "only god knows the answer"