Wednesday, September 1, 2010

BERBUKA DI JOM PRIOK

ok .. aku tengah rajin nak mengarang... walaupun aku tengah kemas-kemas rumah (maklum nak raya) tapi aku gagahkan jugak nak tulis blog yg dah bersawang ni... ahakkk... ahkak malas bebetui nak nulis blog kebelakangan ni sejak entry bulan 4 ilang hari tu... hadoiyaiii

back to the topic ... 31.08.10 - aku, megat, along dan sepupu sepapat aku gi berbuka puase... memang acara tahun kami berbuka pose reramai... tahun lepas gi mane yek .. tak hingat lah pulak .. tahun ni tahun budget sedonia ... so makanye tak leh nak gi hotel2 yang mahal2 ni ..budget memasing dalam RM 40 dan ke bawah.. makanye kami sebolat suara memilih ..JOM PRIOK .. lokasi dalam shopping mall Giant Kelana Jaya...


antara g hadir.. Dekda dan Rizal... along dan anak-anak (Adam dan Aliyyah), dekna, kakak dan kali ni wati join same... ika tak dapat ikut sebab dia dah janji nak berbuka ngan kekawan dia...

menu di Jom Priok - Steamboat, Dim Sim, Nasi Goreng, Bubur lambuk dan kueh mueh sumenye buffet... harga dalam RM34++ sorang<-- nombor ni acik suko... tak lari budget acik... ahakkk ... malah semua ahli2 pun bersetoju ngan harga ini ...

meriah kan meja kitorang...:D



lapo la pulakkkk!!! hadoiyai






pencuci mulot ... askem yg berbagai perisi... yg ijau tu tak best rasa melon.. uweekkk





sebelum kitorang balik ... sempat lagi meround shopping ala-ala cuci mata kat dalam mall tu... sepat jugak la sambar selai T-shirt 20 hinggit... jadik la kan... bukan aku jek yg samabr.. dekda ngan kakak pun join jugakkk... ahakkk

No comments: