Friday, September 17, 2010

ANAK BUAH DATANG BERAYA

16.09.2010 - first time ever ni anak buah aku datang rumah aku .. hihihihihihih lepas 2 tahun dilahirkan kedonia ini baru la ni sampai rumah aku kat puchong ....

sib baik Yan (biras aku) call dulu nak datang rumah kalau tak beraya lah korang kat IOI mall .. hahahahaha... aku ngan encik suami dah cadang-cadang nak kuar tengok-tengok sale (macam kaedahnye banyak duit.. meluat tau).. maklum hari ni cuti Hari Malaysia...

so menu yang aku hidang untuk dorang datang hari ni .. of course la kan .. menu yg bertajuk hari raya... satay dan nasik goreng cina... dua-dua menu ni aku beli sebab aku sibuk mengemas bilik no tiga yang dah macam tongkang pecah ituuu ... tapi oleh kerana tuan tanah kedaung iaitu aku terlebih rajin maka aku pun masak sambal tumis ikan bilis, sayur campur goreng ngan goreng ayam untuk menaikkan selera nasik goreng cina itu .. pencuci mulut pulak buah tembikai ahakkkk... macam biase sibuk melayan tak sempat nak ambik gambar makanan

tapi meh kita layan aksi gaya bebas anak buah aku ni .. MEGAT ZARIF IZUDDIN

baru bangun tido .. agak sengal ye disitu... mesti dia heran.. bangun2 tido jek "aku kat mane ni??"

tengok la style rambut raya dia .. dah macam The Battle jejaman 60-an... hair stylish dia tak lain tak bukan pak mertua aku Encik Raslan



dia menonggeng ... aku gi letak menatang tu kat atas montot dia
dan ... dalam kol 6 .. dorang balik... aku bungkuskan makanan yang memang sengaja banyak disediakan.. ahakkk... aku pun dah terikut style mak mertua aku... sebelum balik suruh biras aku bungkus mane-mane patut... kang malam tak yah nak masak lagi.. ahakkkk

No comments: