Wednesday, November 25, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU DEKDA DAN RIZAL

21/11/2009 - Congratulation to Dekda dan Rizal .. after a few years berkawan (dari jaman Uitm lagik) akhirnye ke jinjang pelamin.. suka tengok pengantin berdua ni .. cute gitu...

dekda ni sepupu aku (anak adik mak aku) dan antara sepupu yang rapat .. disebabkan majlis ini jugak laa aku menjadi sesangat-sangat busy like a bee ... dekda mintak aku tolong buatkan door gifts dan hantaran untuk dua belah pihak ... aku terima dengan hati yang terbuka...

dengan family dekda ni aku tak leh nak berkira sangat .. since dari Along kawin sampai aku, dekda adik badik (kakak dan dekwa)akan same-same sengseng lengan buat kerje tak kira lah kerje berat ke kerje senang ke... sampai tido kat rumah bermingu-minggu tau ... memang terhutang budi ... ingat lagi time aku pindah rumah .. dekda dan dekwa la yang same-same tolong unpack kotak dan susun dalam almari... eemmm gitu laa... so untuk wedding dia ni aku kena buat sehabis baik...

meh tengok gambar perantin chomel ...

lepas sah jadik somi isteri...







to dekda dan rizal ... semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ...

No comments: