Thursday, November 12, 2009

MELAWAT BABY AMIR

alamaaaakkk... tajuk tak bleh blahhh... macam karangan ... aku tak de idea ... kering kontang ni .. korang layan jek la..
hari sabtu lepas aku ngan along gi visit adrina ... dia bersalin .. baru ke?? rasa dah lama ... cuma tak bermasa jek nak gi jengok dia... oleh kerana esoknye (ahad 08/11) dia nak balik KB berpantang kat sana ... aku telah memaksa diri aku yang malas ni untuk gi melawat dia...

oleh kerana encik suami guna kereta makenye aku kena la tunggu sampai dia balik... sekali dah dekat pukul 5 petang baru dia balik... adekah patut?? tak kan nak gi tengok malam pulak .. aku lak tak berape suka nak tengok baby malam-malam hari ... taboo sendiri jek ni.. takut ganggu baby ngan mak nak berehat konon nye... tapi mak baby ok jek.. you rock la Ed...

so aku nye bangga nye meredah jem nak gak tengok Ed malam tu.. jem kat bukit jalil .. malam tu kan ade bola NS vs Kelantan ... sib baik jem tak panjang .. lepas bandar tasik selatan clear... alhamdulillahh...

sampai rumah Ed lebih kurang kul 8 mlm ... alhamdulillah jalan ke Setapak pun clear .. agak nye sume pakat2 duduk rumah tengok bola kot.. oh ye .. aku gi ngan along .. gambar pun aku cilok dari blog along... tapi ni cilok dengan keizinan tuan punye blog


chomelllll nye baby amir ... kecik jek.. rasa nak gigit-gigit... kalau aku gigit nanti mak pak dia lak gigit aku .. esok ade lak kuar front page paper tajuk "PELAWAT MENGIGIT DIGIGIT" ... elok lak dia nyenyak tido time aku dokong dia... Baby Amir baru kuar sepital ... baby kena jaundice .... cian baby... at the same time dapat lah tengok Amna dan Ariq yang tengah berperang berebut laptop ... ibu dorang dah pening pale dengan perangai dua beradik tu... baby amir gak yang cool .. tunggu la besar sikit.. dia same join perang ngan kakak ngan abang dia nanti ... lagi pening la kepala ibu dia nanti

ini la baby Nik Muhammad Amir .. diam jek dia ... maklum tido atas dunlopillow


nak enterframe jugak aku ni ... layan jek la yek.. dah along rajin ambik gambau... acik sukooo


kekonon nak borak kejap-kejap jek .. tapi membawa ke 1 jam jugak la... kena beransur balik cepat ... takut orang kuar stadium dan aku tersekat lam jem lagi... lepas hantar along balik rumah dia.. aku pecut balik puchong...

To Adrina ... selamat berpantang.. sila berpantang elok-elok yek.. jangan ngelet...



p/s - eeemmm.. aku bz la lately ni ... nanti aku cite kenape aku bz sesangat..

2 comments:

Adrina Adi said...

tima kacih sbb bg duit raya & hadiah.. :)

Farah said...

wakakaka... duit raya dibulan zulkaedah ...

tingat kat ariq bila akak kasik duit kat dia.."kakak amna.. cepat ni dapat duit macam hari raya"