Tuesday, November 10, 2009

LAGI CHOMELLLL

yang ni lagi chomeeelll... satu family of Sesame Street characters... rupenye Sesame Street ni dah 40 tahun bersiaran... waaahhh... lagi tua dari aku?? ... eeemmm .. tua ke aku?? wakakaka .. hanye aku yang tahu...


eeemmm... anak-anak buah aku membesar dengan sesame street ni... Aishah (anak along yang sulung) kenal huruf ABC pun sebab dia tiap-tiap hari tengok video Sesame Street ni.. sampai nak muntah ijau aku melayan video Sesame Street time tu... tapiiii sangat banyak faedahnye... dan akhirnye Aishah leh membaca dalam usia 5 tahun ++ ...



gitu laaa... sekarang Aishah dah besar dah anak dara pun .. umur 14 tahun (tingkatan 2) ... masa berlaluuuuuu.. dan aku dah semakin tua


4 comments:

adikmanje@ellyazarmilia said...

adik dedulu tak minat watak2 kartun ni...rasa buruk benor...

Farah said...

adik... banyak-banyak characters Sesame Street akak paling suka Elmo .. sore dia manje sungguhhh...

Lady Hannah said...

adik beradik buat entry sama lak!!!camno ni...aku suka yg gigilasi biru cakap merapu yg pegang biskut tu :p

Farah said...

sama-sama gilo sesame street