Wednesday, November 25, 2009

PRE WEDDING - SEBULAN SEBELUM

memang busy like a bee terutama sekali sebulan sebelum the wedding day.. aku time tu dah panik giloz tahap gaban nak meletop.. aku cuak sungguh kalau-kalu aku tak cukup time nak siapkan sume menda-menda yang dekda mintak tolong aku buatkan tu... sib door gift untuk tetamu dah aku siapkan awal-awal (start dari bulan April '09 tau) sebelum gi bandung tu hari aku dah settlekan 1500 glass yang dilekatkan bunga dip...

untuk door gift tu ade yang aku tinggalkan sikit kerje untuk kita orang buat reramai .. iaitu tampal manik kat bunga dip dan letak 'schraded' paper dalam gelas tu... tampal manik tu ok lagi tapi rupa nye teramat hazab untuk meletakkan 'schraded' paper dalam gelas .. dengan nak membentuk menda tu menjadik sarang burung tu lom campur abuk-abuk lagi tu.. buleh asma di buat nye... memang patut la kerje tu dibuat ramai-ramai .. kalau tension ade jek orang yang buat lawak-lawak bangang... rumah aku jangan cite la .. dah macam kilang haram memproses vcd dah lagak nye.. dengan meja cina terbentang tengah-tengah rumah.. dengan carpet berbagai kaler .. dengan tikar getah nye ... dengan kotak berbagai saiz.. confirm kalau MPSJ datang sume dorang ingat kita orang bukak kilang memproses vcd cetak rompak... wakaakaka.

gelas untuk door gifts - proses menampal manik


jangan tak tahu .. dengan encik suami pun aku kerah tampalkan manik.. sib baik encik suami ku yang menurut perintah (sib ko la dapat bini pengarah urusan kan wakakaka)



cian dorang ni ... dari dok atas lantai membawak ke atas kosi .. tak cukup gak siap 1500 gelas tu.. sudah nye sampai the next day... time ni aku gi teman adik ipar aku gi SFF carik langsir rumah baru dia... bakal perantin pun kena turun padang
gitu lah keadaan sebulan sebelum the big day... tu belum dikira berape kali aku turun naik nilai 3 dan kl tu... aku rase bebudak kat nkedai nilai 3 tu pun dah naik kenal aku ... wakakaka si b ko la yekkk .... tapi ape-ape pun aku enjoy ... seronokkkk sangat ... looking forward untuk wedding pas ni... sapa leh agak nye

No comments: