Wednesday, September 30, 2009

PENING KE MEMANG BERGEGAR??

aku nak wat entry lain dah jadik entry lain pulak dah ni....

sape rasa cam bergegar??? aku pening ke???? memang lately ni aku kurang tido ... kekadang 5 jam jek tido sehari sebab nak siapkan hantaran orang kahwin ... tapi tadik .. beberape minit yang lepas... bergegar ke atau aku yang pening???

yang aku perasan mug-mug yang tergantung kat dapur rumah aku ni berlaga sesame sendiri ... tolonggg .. ade antu ke???? tatutnyeeee


sudah aku nak stop ... nak kuar jap tengok keadaan kat luar ... chowwwwwwwwwwwww

3 comments:

zalykha mohd said...

doll arr ko nie...
mmg gegaran doll
earth quake..
takut oooo
aku merasakn gegaran yg sgt kuattttt...
menakutkn...
kerusi aku bergegar

Farah said...

tu arrr

takutttt ... nanti aku wat entry bila loceng kecemasan apartment aku berbunyik .. dan pak guard lari jerit-jerit suruh turun.... serammm....

ZM said...

along time kat opis lagik. standing fan kat tepi along tu bergoyang semacam. suspen kau!!! apalagi terus pack barang2 and chau balik rumah.