Saturday, May 9, 2009

SELAMAT HARI IBU

i would like to wish all mommies out there .. happy mother's day.... semoga terus menjadi ibu yang baik kepada anak-anak anda.... di berkati di dunia dan di akhirat


untuk ibu aku .. yang telah susah payah mengandung, melahirkan dan mendidik aku dengan penuh kasih sayang..... semoga mak dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan tubuh badan macam dedulu.... i love u mak


untuk ibu mertua ku .... Puan Norlia Ahmad... terima kasih mak sebab tak pernah sesaat pun saya rasa macam menantu/ org luar di rumah mak.. seolah-olah saya macam sebahagian dari anak-anak mak jugak.... terima kasih yang tak terhingga.... i love u too mak


untuk kakak aku, Along.... selamat hari ibu... semoga ko terus menjadik ibu yang baik dan yang terbaik kepada anak-anak ko Aishah, Adam dan Aliyyah


untuk adik ipar aku, Yan ... you too.. selamat hari ibu... semoga terus menambah anak lagi untuk akak ko ni menumpang kasih sayang... buleh? :D


kepada kawan-kawan aku yang aku sayangi .... Adrina, Cik Wan, K.Nita, K.Ila, Hani, Reene, Sarah, Jun, Ja, As, Yong, K.tie kecik, K tie 'sport', carol, syaz, semua laa kawan-kawan aku yang aku tak sebut (kalau aku ingat nanti aku edit)... 'SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA .... '







- aku??? .. walaupun aku belum diberi peluang menjadik ibu kepada zuriat aku sendiri ... tapi aku bersyukur kerana orang sekeliling aku tidak lokek untuk berkongsi anak-anak mereka dengan aku... terima kasih semua... selamat hari ibu kepada aku... hukk hukkkkkk....

2 comments:

Anonymous said...

Hukhuk...sedeyy. Ingat jugak kat Carol tuh. Anyway, Happy Mother's Day to all - Mr. Anon

zalykha mohd said...

happy mothers day to our mother pn bedah othman ;)

p/s : hah nk emo laa tuh entry yg bwh tu kn..geget tinge ko kang