Wednesday, May 27, 2009

ABC SEMANGKUK

Balik Ampang 2 minggu lepas adik aku yang 2 orang tu ajak gi dinner kat luar... ini memandangkan sume malas nak masuk dapur dan mak-abah lak gi makan kenduri... maka dekna ajak gi makan kat Bugis Kopitiam kat area Pandan Indah... nearby Fajar... aku walaupun dah makan semangkuk meehoon sup petang tadik masih sibuk nak join bebudak ni gi dinner ...

sampai lam kul 8.. org pun tak ramai... aku malas nak makan order desert jek .. order lah ABC .... encik suami pun kenyang jugak .. so dia order hazelnut coffe dan roti stim ... ika order roti bakar ngan karipap ... dekna order meehoon kungfu...




tunggu punya tunggu .. sekali ... ABC dia datang .... ambik ko .. semangkuk besar ... besar nye 2 kali ganda dari mangkuk ABC kat food court memana dalam malaysia ni... budak waiter yang menghantar tu dah tersenyum-senyum bila aku jeggilkan bijik mata terperanjat tengok ABC sebesar alah tu... uwwaaa.. sape nak makan ngan aku ni?? banyak tu.. sure tak abis .... dekna, ika dan encik suami aku dah guling2 gelakkan aku... jahat tau dorang ni....




siap ade bebuahan (beberape potong epal, tembikai .. 2 ketul laici)lagi .. ABC jenis ape ni??? ... panik tau nak makan ABC besar2 ni.. wakakakaka



sib baik ade pertolongan dari encik suami dan ika... kalau tak harus MABUK ABC aku malam tu.. itu pun masih tak leh nak abis ...

aku nak suggest kat restoran ni... lain kali kasik lah option in saiz to ur customer... tak sume customer anda 'buruk lantak' macam aku... wakakaka...


p/s - tingat kat Along... dia suka ABC.. kalau ade dia sure habis ABC tu...wakakakaka

4 comments:

zalykha mohd said...

hahaha..
teringat aku muke ko..
mule ABC tu smpi..
muke ko dh cuak daaa..
hahahaha...
nasib baik aku x order nyah..

Farah said...

tu laaaaaaaa

ko ade ati nak order ABC tu... sib baik tak order .. kalau tak 2 gunung ABC kita kena abiskan...

ZM said...

sedapnya abc itu....

Farah said...

along

tu ABC ade buah2an... mesti ko rejek buah2 tu kan... wakakakaka