Monday, March 2, 2009

FAREWELL TO KAK ILA

sabtu 28.02.2009 - kak ila jemput ke rumah untuk makan-makan bersempena dia akan mengikuti hubby dia ke Jepun... by the way, aku kenal kak ila ni through forum cari.com jugak...


di hari yang berbahagia itu, encik suami aku kena kerje lak .. maka aku kenalah tunggu dia balik baru leh gi rumah kak ila ni... so janji ngan kched dalam kul 2pm kat simpang taman melawati... aku sampai dulu ... si kched lambat sikit sebab jalan sesak dan tisya nak buat 'big business' (terber...) pulakk.. so terpaksa lah kched patah balik ke rumah dia.... by the way, kched tak gi ngan ma'am besar dia.... dia gi ngan ma'am kecik si batrisya balqis ...


berjanji jugak ngan si cienoet tapi she can't make it atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan


sampai kat rumah kak ila (dia ajak kul 12:30 .. kami sampai lebih kurang pukul 2:50pm.. apadaa) ada lah 2-3 orang tetamu terdiri dari kawan-kawan kak ila jugak... kekawan forum sorang pun tak nampak muka... makanan best tau.. nasik beriani... so kami makan-makan borak-borak dan ambik-ambik gambar.....


cheeky Baby boy - Adam .... dia dah pandai jalan tau



mata dia besar kann?


Tisya dengan aksi tak mau ambik gambar .. wakakaka...

berjaya..... chomel kan dia... sebijik photostat muka mak dia


senyumm ... senyummmm.....
bila lagi lah agak nye nak jumpa kak ila kan.... dia akan duduk di Jepun lebih kurang 4 tahun... insyallah.. mane lah tau aku ngan encik suami nak ke Jepun lak kan .... hihihihi... tah bila lah kurun nye... harrreeemmmm

7 comments:

cikwan said...

wahhh..best..gather gather...jelessssss

cikwan said...

kak..baju merahnyer mak ngah tu kc eik?

Farah said...

a'ahhh... itu la pakcik kched ....

selamat berkenalan... wakakakakakaka

Anonymous said...

yaa..i'm leaving my comments as an anonymous person...kekeek. siapakah aku kak? :P

Farah said...

anonymous....

aku dah tau sape ko?

jangan larikk... jangan larikkk....jaga-jaga cik salmah... kan dah jatuhhhh.... hihihihihii

Anonymous said...

miahahah...mula tika & saat ini aku menggelarkan diriku sebagai En. Anon...boleh kak? kekek

Farah said...

Encik Anon buleh mengunakan nama yang same di carik.com.my yg sengal itu ... wakakakaka