Monday, March 30, 2009

ALIYYAH'S SPORT DAY 2009

aku ni tiap kali anak buah ada sport day tak pernah miss tau... tapi tadika time jek tau... kalau dah sekolah betul-betul tu malas lah pulak nak gi.... hari ahad lepas aku dan encik suami telah menyebuk kan diri untuk joined sport day miss Aliyyah...


tahun ni Aliyyah telah diamanahkan untuk bawak bendera selangor.. tapi part ni aku tak sempat nak tengok .. sebab aku sampai lewat sikit.... aku sampai time break makan... langkah kanan sungguh kan ... hihihihi.....


oleh kerana miss aliyyah kita tu rumah ijau.. aku dan encik suami pakai baju kaler ijau... ijau askar gitu.... layannnn.... aku memang rajin melayan menda-menda camgini... ahakkk....


layan gambau jek lah yek...


time dapat pingat.... rumah ijau dapat 3rd place untuk acara pancing ikan tu



aksi kanak-kanak yang comel... i lioke











time ni parents nye event.. so anak-anak buat hal sendiri... hadoiyai.. tah berape kali tah aku dah termelatah tau sebab belon asyik meletop jek....

kecik-kecik cili padi .. lari laju sungguh... dapat number one untuk umur 4 tahun.. tapi dia lah yang paling kecik among 4 years students


laju tau dia ni... sebab teknik dia bawak tayar tu betul kot... jadi tayar tu tak tersekat dan jatuh

aksi Aliyyah menjadik fisherman ... hihihihihi


banyak makanan.... ni sume potluck dari parents

2 comments:

cikwan said...

kak, yo yo jo gi tgk bebudak main sport, rajen la akak ni..kiutt...

kak, memula baca entry kt bawah2 tu ingatkan besday dekna n adam budak af tu tau..sabau je la aii.....hepi belated besday jugak yer..

PIL n MIL yg so spoting..sanggup gak nutop suis lampu..hikhihkk

Farah said...

cah... hihihihi

time bebudak ni tadika tu ok lah nak layan.. best lagi tengok sukan ala2 telematch tu... tapi kalau dah sekolah style sukan dia serius sikit tak best nak layan...

gelak besar akak pasal dekna dan adam AF .. hadoiyai... sampai disalah erti ko... hambikkk